Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавацька, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-10-09T12:42:06Z-
dc.date.available2025-10-09T12:42:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗавацька Л. Вплив стресових подій на дітей з особливими освітніми потребами під час військових конфліктів. Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат: Матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю( м. Тернопіль, 22-23 травня 2025 р.)/Упоряд. З.І.Удич, І.М.Шульга, О.Гаврилевська. Тернопіль: ТНПУ імені Володимира Гнатюка, 2025. С. 135-144.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11577-
dc.description.abstractУ публікації розглядаються різні аспекти впливу стресових подій на дітей з особливими освітніми потребами. Акцент зроблено на дослідженнях зарубіжних науковців щодо труднощів, які виникають у таких дітей під час військового конфлікту, пов’язаних із їхньою здатністю справлятись зі змінами, опановувати нові умови та підтримувати стабільний емоційний стан. Аналізуються моделі багаторівневого втручання щодо педагогічної та психологічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами.en_US
dc.publisherІнклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат: Матеріали V Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участюen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectстресові подіїen_US
dc.subjectвійськовий конфліктen_US
dc.subjectдоступ до освітиen_US
dc.subjectбагаторівневе втручанняen_US
dc.titleВплив стресових подій на дітей з особливими освітніми потребами під час військових конфліктівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.