Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11610Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Брехунова, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-24T12:17:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-24T12:17:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Брехунова О. В. Особливості освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами при вивченні природничих дисциплін: порівняння модельних програм. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 7-11. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11610 | - |
| dc.description.abstract | Освітня діяльність дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у процесі вивчення природничих дисциплін сприяє їхній соціалізації та професійному самовизначенню (Колупаєва А., Таранченко О., 2019). У межах реформи Нової української школи зростає потреба в адаптації навчальних програм, що забезпечує повноцінну інтеграцію таких учнів у суспільство. Курси «Пізнаємо природу» (5–6 класи), Біологія (7 клас) та Хімія (7 клас) формують екологічну культуру, пізнавальну активність і критичне мислення (Коршевнюк Т., Ярошенко О., 2023; Балан П. та ін., 2024; Григорович О., Недоруб О., 2024). Однак діти з ООП потребують спеціальних методів навчання, адаптованих матеріалів та індивідуального підходу (Лист МОН, 2024). Дослідження змісту та методів викладання природничих дисциплін дозволить оцінити їхню доступність для учнів з ООП, виявити сильні та слабкі сторони програм і розробити рекомендації для вдосконалення навчального процесу. Отримані результати будуть корисними для педагогів, науковців та розробників освітніх програм. | en_US |
| dc.publisher | П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції | en_US |
| dc.subject | освітня діяльність | en_US |
| dc.subject | діти | en_US |
| dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | en_US |
| dc.subject | природничі дисципліни | en_US |
| dc.title | Особливості освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами при вивченні природничих дисциплін: порівняння модельних програм | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Особливості освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами при вивченні.pdf | 269,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.