Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрехунова, О. В.-
dc.date.accessioned2025-10-24T12:17:10Z-
dc.date.available2025-10-24T12:17:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБрехунова О. В. Особливості освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами при вивченні природничих дисциплін: порівняння модельних програм. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 7-11.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11610-
dc.description.abstractОсвітня діяльність дітей з особливими освітніми потребами (ООП) у процесі вивчення природничих дисциплін сприяє їхній соціалізації та професійному самовизначенню (Колупаєва А., Таранченко О., 2019). У межах реформи Нової української школи зростає потреба в адаптації навчальних програм, що забезпечує повноцінну інтеграцію таких учнів у суспільство. Курси «Пізнаємо природу» (5–6 класи), Біологія (7 клас) та Хімія (7 клас) формують екологічну культуру, пізнавальну активність і критичне мислення (Коршевнюк Т., Ярошенко О., 2023; Балан П. та ін., 2024; Григорович О., Недоруб О., 2024). Однак діти з ООП потребують спеціальних методів навчання, адаптованих матеріалів та індивідуального підходу (Лист МОН, 2024). Дослідження змісту та методів викладання природничих дисциплін дозволить оцінити їхню доступність для учнів з ООП, виявити сильні та слабкі сторони програм і розробити рекомендації для вдосконалення навчального процесу. Отримані результати будуть корисними для педагогів, науковців та розробників освітніх програм.en_US
dc.publisherП’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференціїen_US
dc.subjectосвітня діяльністьen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectприродничі дисципліниen_US
dc.titleОсобливості освітньої діяльності дітей з особливими освітніми потребами при вивченні природничих дисциплін: порівняння модельних програмen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.