Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГук, А. С.-
dc.date.accessioned2025-10-24T12:28:28Z-
dc.date.available2025-10-24T12:28:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГук А. С. Психолого-педагогічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної освіти. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 25-29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11613-
dc.description.abstractВ умовах сучасного розвитку освіти в Україні особливої уваги набуває питання організації навчального процесу для дітей із РАС та створення комфортного і підтримуючого середовища для навчання в освітньому середовищі середньої школи. Актуальність цієї проблеми пояснюється зростанням кількості дітей, які мають офіційно підтверджений діагноз РАС. Недостатній рівень сформованих базових навичок, труднощі в поведінці та низька академічна успішність учнів з особливими освітніми потребами (ООП) спонукають науковців до детального аналізу проблеми їхньої психолого-педагогічної адаптації в умовах загальноосвітнього середовища (Коваленко О., 2020). Вчені О. Нікольська, Е. Баєнська, В. Лебединський і М. Ліблінг трактують аутизм як порушення у сфері емоційного розвитку. Афективна сфера визначається як динамічна система адаптаційних смислів, що формують свідомість і регулюють поведінку людини. Тому поняття афекту та афективності розглядаються як вищий рівень емоційно-особистісних переживань, що виходять за межі раціонального сприйняття.en_US
dc.publisherП’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференціїen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectдіти з розладами аутистичного спектраen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.titleПсихолого-педагогічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.