Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11613Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гук, А. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-24T12:28:28Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-24T12:28:28Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Гук А. С. Психолого-педагогічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної освіти. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 25-29. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11613 | - |
| dc.description.abstract | В умовах сучасного розвитку освіти в Україні особливої уваги набуває питання організації навчального процесу для дітей із РАС та створення комфортного і підтримуючого середовища для навчання в освітньому середовищі середньої школи. Актуальність цієї проблеми пояснюється зростанням кількості дітей, які мають офіційно підтверджений діагноз РАС. Недостатній рівень сформованих базових навичок, труднощі в поведінці та низька академічна успішність учнів з особливими освітніми потребами (ООП) спонукають науковців до детального аналізу проблеми їхньої психолого-педагогічної адаптації в умовах загальноосвітнього середовища (Коваленко О., 2020). Вчені О. Нікольська, Е. Баєнська, В. Лебединський і М. Ліблінг трактують аутизм як порушення у сфері емоційного розвитку. Афективна сфера визначається як динамічна система адаптаційних смислів, що формують свідомість і регулюють поведінку людини. Тому поняття афекту та афективності розглядаються як вищий рівень емоційно-особистісних переживань, що виходять за межі раціонального сприйняття. | en_US |
| dc.publisher | П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції | en_US |
| dc.subject | діти | en_US |
| dc.subject | діти з розладами аутистичного спектра | en_US |
| dc.subject | адаптація | en_US |
| dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
| dc.title | Психолого-педагогічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної освіти | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Психолого-педагогічна адаптація дітей з розладами аутистичного спектра в умовах інклюзивної освіти.pdf | 270,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.