Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Зайченко, Наталія Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-27T12:45:01Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-27T12:45:01Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Зайченко Н.І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентів. International scientific and practical conference “Topical Issues of Science, Education and Society in the Context of Sustainable Development”: conference proceedings (Austin, USA, September 24, 2025). Austin, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 14–17. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616 | - |
| dc.description.abstract | В іспанській пресі 1930-х років доволі часто зустрічалися повідомлення про лекційні виступи освітян, присвячені соціальній педагогіці. В окремих випадках суттєво деталізувалися дані про зміст лекції, її призначення, про сприйняття лекційної промови слухачами. 13 грудня 1930 року знана барселонська інспекторка початкової освіти Леонор Серрано (Leonor Serrano de Xandri) у Будинку вчителя представила лекцію на тему “Нові матеріали до вивчення соціальної педагогіки”. | en_US |
| dc.publisher | Austin, USA: Golden Quill Publishing | en_US |
| dc.subject | іспанська преса | en_US |
| dc.subject | іспанський дискурс | en_US |
| dc.subject | соціальна педагогіка | en_US |
| dc.title | Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентів | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Зайченко_Іспанський лекційний дискурс.pdf | 166,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.