Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2025-10-27T12:45:01Z-
dc.date.available2025-10-27T12:45:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗайченко Н.І. Іспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентів. International scientific and practical conference “Topical Issues of Science, Education and Society in the Context of Sustainable Development”: conference proceedings (Austin, USA, September 24, 2025). Austin, USA: Golden Quill Publishing, 2025. P. 14–17.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11616-
dc.description.abstractВ іспанській пресі 1930-х років доволі часто зустрічалися повідомлення про лекційні виступи освітян, присвячені соціальній педагогіці. В окремих випадках суттєво деталізувалися дані про зміст лекції, її призначення, про сприйняття лекційної промови слухачами. 13 грудня 1930 року знана барселонська інспекторка початкової освіти Леонор Серрано (Leonor Serrano de Xandri) у Будинку вчителя представила лекцію на тему “Нові матеріали до вивчення соціальної педагогіки”.en_US
dc.publisherAustin, USA: Golden Quill Publishingen_US
dc.subjectіспанська пресаen_US
dc.subjectіспанський дискурсen_US
dc.subjectсоціальна педагогікаen_US
dc.titleІспанський лекційний дискурс про соціальну педагогіку у 1930-х роках: розстановка акцентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайченко_Іспанський лекційний дискурс.pdf166,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.