Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11624| Назва: | Компаративно-педагогічний напрям у педагогіці: сутність і основні етапи становлення |
| Автори: | Келемен, Й. Й. |
| Ключові слова: | порівняльна (компаративна) педагогіка мета педагогічної компаративістики порівняльно-педагогічні дослідження |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції |
| Бібліографічний опис: | Келемен Й. Й. Компаративно-педагогічний напрям у педагогіці: сутність і основні етапи становлення. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 68 - 71. |
| Короткий огляд (реферат): | Порівняльна (компаративна) педагогіка є галуззю педагогічної науки, яка досліджує освітні теорії та практики систем освіти різних країн світу, порівнюючи особливості освітніх систем та визначаючи вплив національних, регіональних факторів на розвиток освіти. Метою педагогічної компаративістики є вивчення тенденцій в освітній галузі зарубіжних країн, основних відмінностей і спільних рис розвитку освіти в різних регіонах світу, перспективних напрямів освітньої політики в міжнародному контексті. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11624 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Компаративно-педагогічний напрям у педагогіці.pdf | 370,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.