Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлимиша, Л. В.-
dc.date.accessioned2025-10-28T09:19:25Z-
dc.date.available2025-10-28T09:19:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКлимиша Л. В. Види труднощів у навчальному процесі молодших школярів з ООП та ефективні методи їх подолання. П’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференції (25 квітня 2025 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Н. І. Зайченко. Т.2. Соціальна робота та педагогіка. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2025. С. 76 – 81.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11626-
dc.description.abstractсвітні труднощі – це перешкоди, що виникають у процесі навчання та впливають на засвоєння знань і досягнення навчальних результатів. Вони можуть мати різні причини та прояви, включаючи когнітивні, емоційні, соціальні та педагогічні фактори. Такі труднощі характерні для учнів на різних етапах навчання і можуть впливати на їхню успішність та загальний освітній процес.en_US
dc.publisherП’ятнадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання: Матеріали Міжнародної ювілейної наукової конференціїen_US
dc.subjectосвітні труднощіen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectінтелектуальні труднощіen_US
dc.subjectфункціональні труднощіen_US
dc.subjectфізичні труднощіen_US
dc.subjectнавчальні труднощіen_US
dc.subjectсоціоадаптивні труднощіen_US
dc.titleВиди труднощів у навчальному процесі молодших школярів з ООП та ефективні методи їх подоланняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Види труднощів у навчальному процесі молодших школярів з ООП.pdf271,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.