Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11649Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шакуров, Є. О. | - |
| dc.contributor.author | Сурма, Ю. Ю. | - |
| dc.contributor.author | Мінько, Наталія Петрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-30T10:38:04Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-30T10:38:04Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Шакуров Є.О., Сурма Ю.Ю., Мінько Н.П. (2024) Інформаційні технології в освіті: інноваційні інструменти для покращення навчального процесу. Наука і техніка сьогодні. № 10(38). С. 1587-1599. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11649 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються такі питання, як нові інформаційні технології та їх вплив на освітній процес. У статті описуються нові технології навчання, інтегровані в процес навчання та викладання: дистанційні та змішані навчальні середовища, індивідуальні навчальні програми, віртуальні лабораторії, інструменти для спільної роботи, а також технології активного навчання, які дозволяють студентам взаємодіяти з контентом та іншими студентами. Обговорюються різні припущення щодо навчання, якому сприяють інформаційно-комунікаційні технології, а також їх ефективність на практиці. Особливий акцент зроблено на розгляді проблем, що виникають при впровадженні інформаційних технологій у школах. Таким чином, розробка цих додатків дозволила констатувати, що для ефективного використання ІТ в освіті необхідна не тільки методична, а й технічна підтримка. Обговорюються переваги та проблеми впровадження мобільних технологій в освіті з акцентом на дистанційному та змішаному навчанні. Особлива увага приділяється процесу індивідуалізації навчання, доступності навчальних матеріалів, а також підвищенню цифрової грамотності учнів та викладачів. Потім визначаються основні втрати, включаючи цифровий розрив і відволікання через залежність від технологій. У статті представлені пропозиції щодо застосування інформаційних технологій для побудови інноваційного ефективного навчального середовища, яке відповідає різним сучасним стандартам. | en_US |
| dc.publisher | Наука і техніка сьогодні | en_US |
| dc.subject | інноваційні технології | en_US |
| dc.subject | інформаційні технології | en_US |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
| dc.subject | інновація освіти | en_US |
| dc.subject | інноваційні методи навчання | en_US |
| dc.subject | освітні інновації | en_US |
| dc.subject | цифрова освіта | en_US |
| dc.subject | цифрові інструменти | en_US |
| dc.title | Інформаційні технології в освіті: інноваційні інструменти для покращення навчального процесу | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Інформаційні технології в освіті інноваційні інструменти для покращення навчального процесу.pdf | 359,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.