Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11666
Назва: Формування професійного іміджу викладачів закладу вищої освіти як проблема педагогічної теорії і практики
Автори: Михайленко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: імідж
фасилітаційний підхід
професійний імідж
викладач ЗВО
іміджмейкінг
іміджування
Дата публікації: 2025
Видавництво: Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали
Бібліографічний опис: Михайленко О.В. Формування професійного іміджу викладачів закладу вищої освіти як проблема педагогічної теорії і практики // Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 берез. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. С.459-463.
Короткий огляд (реферат): Φасилітаційний підхід до освіти та виховання висуває на перший план особистісний потенціал педагога, його здатність перетворювати себе, долати свої психологічні бар’єри та стереотипи, переосмислювати свої професійні стереотипи та очікування. Самореалізація в професії передбачає постійний пошук засобів, адекватних набутим знанням, досвіду, вмінням і навичкам, всьому тому, що складає професійно-особистісний портрет. Особистий імідж педагога виявляється нерозривно пов’язаним з професійним: людина сприймається, перш за все, як представник певної професійної спільноти, носій професійних якостей. Іміджування фахівця стає важливим завданням у системі професійної підготовки та перепідготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11666
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайленко_Формування професійного іміджу.pdf244,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.