Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисенко, Людмила Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Осаревич, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T18:08:47Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T18:08:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Лисенко Л. Л., Осаревич А. А. Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці. Педагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеук. наук.-прак. конф. молодих вчених і студентів (3 квітня 2015 року, м. Чернігів) / відп. ред. Г. І. Жара. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2015. С.87-90. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1167 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема пошуку ефективної системи управління процесом формування рухових навичок, представлено дані впливу задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці. | en_US |
dc.publisher | Педагогічні технології формування культури здоров’я особистості : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів | en_US |
dc.subject | художня гімнастика | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | задачі дії | en_US |
dc.title | Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив задач дії різного спрямування на ефективність навчання руховим діям у художній гімнастиці.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.