Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11681
Назва: Шляхи і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів ЗПТО
Автори: Полуян, А.
Пригодій, Алла Володимирівна
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
учні
інтерес до навчання
заклад професійної (професійно-технічної) освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дизайн-освіта у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріали
Бібліографічний опис: Полуян А., Пригодій А. Шляхи і методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів ЗПТО // Дизайн-освіта у професійній підготовці майбутніх фахівців : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, (Полтава, 2023 р.) Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2023. С. 70–75.
Короткий огляд (реферат): Об'єктивною передумовою успішного отримання знань в ЗПТО є пізнавальна активність учнів. Оволодіти знаннями, дійсно засвоїти їх можливо лише за допомогою власної пізнавальної діяльності, власного розуму. Яким би майстерним не був сам по собі виклад навчального матеріалу педагогом, він не гарантує успішного засвоєння учнями нових знань. Засвоєння відбувається лише тоді, коли учень за власним бажанням, зацікавленістю, зусиллями, роботою мозку, волі, почуттів, змусить себе слухати, зрозуміти і запам'ятати. Тому навчально-пізнавальна діяльність учнів - є і засобом і в той же момент результатом навчання. Звідси постає безумовна необхідність активізації пізнавальної діяльності учнів. Без неї не відбудеться повноцінного процесу навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11681
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Шляхи і методи активізації.pdf136,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.