Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11694
Назва: Формування інженерної творчості студентів технолого-педагогічних спеціальностей
Автори: Пригодій, Алла Володимирівна
Ключові слова: інженерна творчість
студенти
технолого-педагогічні спеціальності
професійна освіта
Дата публікації: 2023
Видавництво: Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті : збірник
Бібліографічний опис: Пригодій А. В. Формування інженерної творчості студентів технолого-педагогічних спеціальностей // Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті : збірник матеріалів ХVІ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 листопада – 14 грудня 2023 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В.Винниченка, 2023. С. 79-80.
Короткий огляд (реферат): Творчість може мати місце у будь-якій сфері діяльності людини. Наукова творчість пов'язана з пізнанням навколишнього світу. Інженерна (технічна) творчість має прикладні цілі та спрямована на задоволення практичних потреб суспільства. Це пошук і вирішення завдань у галузі техніки на основі використання наукових здобутків. Інженерна творчість – це процес створення, що представляє собою послідовність етапів мотивації, цілепокладання, збору інформації, народження нових ідей, формування образу майбутнього продукту, його конструктивного втілення на основі відповідного рівня професійної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11694
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Формування інженерної творчості.pdf122,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.