Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПригодій, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorДоля, А.М.-
dc.date.accessioned2025-11-04T14:56:04Z-
dc.date.available2025-11-04T14:56:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПригодій А. В., Доля А.М. Необхідність та можливості інтеграції формальної та неформальної освіти у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчання // Проблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті: збірник матеріалів ХІХ-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції (м. Кропивницький, 20 – 29 травня 2025 р.) / відп. ред. М. І. Садовий. Укладачі: М.І. Садовий, Д.В. Решетнікова, О.М. Трифонова. Кропивницький: Інформаційний відділ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2025. С. 219–221.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11700-
dc.description.abstractРеалізація державної освітньої політики зумовлює необхідність пошуку нових потенціалів, ресурсів і внутрішніх резервів для подальшого розвитку освітньої сфери. Очевидним є те, що якість освіти залежатиме від спроможності освітньої системи надавати здобувачам широкий спектр освітніх послуг, які охоплюють як формальну складову освіти (що здобувається за освітніми програмами відповідно до визначених законодавством рівнів освіти, галузей знань, спеціальностей і професій), так і неформальну складову (що організовану з метою здобуття нових знань, умінь та компетентності, що не передбачає здобуття визнаних державою кваліфікацій за рівнями освіти та отримання документа про освіту, встановленого законодавством).en_US
dc.publisherПроблеми та інновації в математичній, цифровій, природничій і професійній освіті: збірник матеріалівen_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectформальна освітаen_US
dc.subjectпрофесійне навчанняen_US
dc.subjectмайбутній педагогen_US
dc.subjectосвітній простірen_US
dc.titleНеобхідність та можливості інтеграції формальної та неформальної освіти у професійній підготовці майбутніх педагогів професійного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Необхідність та можливості інтеграції формальної.pdf116,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.