Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11703
Назва: Зміст та структура інформаційної культури майбутнього педагога професійного навчання
Автори: Пригодій, Алла Володимирівна
Кравець, А.
Ключові слова: інформаційна культура
майбутній педагог
професійне навчання
соціальна мережа
культура спілкування
Дата публікації: 2024
Видавництво: Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матеріали
Бібліографічний опис: Пригодій А., Кравець А. Зміст та структура інформаційної культури майбутнього педагога професійного навчання // Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Ніжин, 14–15 листопада 2024 р.) / за заг. ред. Н.М. Лосєвої. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2024. С. 209–215.
Короткий огляд (реферат): Формування інформаційної культури особистості переважно відбувається у повсякденній діяльності, в процесі засвоєння повсякденних знань і розвитку навичок, під впливом засобів масової інформації та комунікацій, а також у ході самоосвіти та щоденного спілкування. Цей процес відбувається стихійно і неконтрольовано, що може призводити до неочікуваних та небажаних наслідків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11703
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пригодій_Зміст та структура інформаційної культури.pdf160,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.