Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T18:17:46Z-
dc.date.available2020-03-25T18:17:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛисенко Л. Л. Формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в позааудиторній роботі. Vzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborník. PREŠOV : Prešovská univerzita, 2019. Р. 125-137.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1170-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема підготовки майбутнього вчителя фізичної культури здатного до креативно-інноваційної діяльності. Сформульовано авторське визначення понять «креативно-інноваційна діяльність», «здатність до креативно-інноваційної діяльності» вчителя фізичної культури. Висвітлюються теоретико-методичні засади формування здатності до креативно-інноваційної діяльності. Представлено досвід формування даної здатності в процесі позааудиторної роботи та обґрунтовано педагогічні умови щодо ефективної організації та реалізації науково-практичних семінарів в аспекті формування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури.en_US
dc.publisherVzdelávanie a spoločnosť IV. Medzinárodný nekonferenčný zborníken_US
dc.subjectкреативно-інноваційна діяльністьen_US
dc.subjectздатність до креативно-іноваційної діяльностіen_US
dc.subjectпоза аудиторна роботаen_US
dc.subjectмайбутні вчителя фізичної культуриen_US
dc.titleФормування здатності до креативно-інноваційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в позааудиторній роботіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.