Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11720Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Максимчук, І. А. | - |
| dc.contributor.author | Вощевська, О. В. | - |
| dc.contributor.author | Сагач, Оксана Михайлівна | - |
| dc.contributor.author | Височан, Л. | - |
| dc.contributor.author | Степаненко, Л.М. | - |
| dc.contributor.author | Матвієнко, О.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T11:34:49Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-05T11:34:49Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Максимчук І. А., Вощевська О. В., Сагач О. М., Височан Л., Степаненко Л. М., & Матвієнко О. В. (2021). Система втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерності // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (1(129), 47-55. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2021.1(129).11 | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11720 | - |
| dc.description.abstract | Останнім часом науковці доводять тезу про те, що залучення різнорівневих аспектів і підходів до процесу навчання в частини студентів викликають стрибкоподібний ефект, згідно з яким синергія навчальних та позанавчальних факторів може привести навіть до перевершення результатів, очікуваних в рамках моделі. Втім, це можливо тільки за багатоваріантного моделювання, оскільки взаємопідсилення факторів оптимізації й ефективності в окремій академічній групі, факультеті чи ВНЗ «хоч і передбачає взаємодію (синергію) різних чинників з ефектом «золотого приросту», згідно з яким результат, як правило, переважає суму зусиль і витрат, все одно неможливий без математичних моделей часткових складових цього процесу. Оскільки складові (економічні, інформаційні, трудові тощо) не є ізоморфними в якісному й сутнісному планах, доцільно проводити прогнозування й оцінювання ефективності за окремими параметрами. | en_US |
| dc.publisher | Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова | en_US |
| dc.subject | різнорівневі аспекти | en_US |
| dc.subject | перевершення результатів | en_US |
| dc.subject | мотиваційний етап | en_US |
| dc.subject | соціальна компетентність | en_US |
| dc.subject | рефлексія студента | en_US |
| dc.subject | суб’єкти взаємодії | en_US |
| dc.title | Система втілення багатоаспектного підходу в підвищенні педагогічної майстерності | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сагач_Система втілення багатоаспектного підходу.pdf | 5,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.