Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T11:40:39Z-
dc.date.available2025-11-05T11:40:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСагач О. М. Засадничі основи професійної адаптації молодого вчителя // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2023. Том 56. № 1. С. 30–33 DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.56.1.30-33en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11722-
dc.description.abstractУ поданому матеріалі проаналізовано проблематику професійної адаптації молодого вчителя. Розкрито значення поняття "молодий вчитель", сутність категорії "професійна адаптація". Розглянуто такі складові процесу адаптації, як адаптація до посади, професійна адаптація,соціально-психологічна адаптація. Досліджено умови професійної адаптації, труднощі, які виникають,їх причини. Вказано, що управління адаптацією молодого вчителя є процесом визначення стратегії і тактики досягнення заданого кваліфікаційного рівня. З'ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації.en_US
dc.publisherОсвітні обріїen_US
dc.subjectмолодий вчительen_US
dc.subjectмолодий фахівецьen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.titleЗасадничі основи професійної адаптації молодого вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Засадничі основи професійної адаптації.pdf222,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.