Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагач, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorІваненко, Л.-
dc.date.accessioned2025-11-06T08:20:36Z-
dc.date.available2025-11-06T08:20:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСагач О., Іваненко Л. Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога // Освітні обрії : науковий журнал ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2024. Том 60. № 1. С. 83–87. DOI: https://doi.org/10.15330/obrii.60.1.83-87en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11731-
dc.description.abstractУ матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів.en_US
dc.publisherОсвітні обріїen_US
dc.subjectкоучинг-технологіїen_US
dc.subjectпедагогічний коучингen_US
dc.subjectмодель Smarten_US
dc.subjectмодель Growren_US
dc.subjectкоуч-сесіяen_US
dc.titleКоучинг як технологія неперервного професійного зростання педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сагач_Коучинг як технологія неперервного професійного.pdf423,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.