Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11750Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кисла, Оксана Федосіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-07T10:51:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-07T10:51:35Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.citation | Кисла О. Моделювання інноваційного освітнього простору ЗВО, вільного від насильства. Матеріали ювілейної Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти», присвяченій 100-річчю Київського кооперативного інституту бізнесу і права (20 березня 2020 року) : Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Камінської Т.Г. Київ, 2020. С.18-20. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11750 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню проблеми булінгу у студентському середовищі, його причин, наслідків та шляхів подолання. Відзначається, що Україна у 2016 році посіла 9 місце серед 42 країн за кількістю постраждалих від цькування. Булінг визначається як навмисне, усвідомлене прагнення образити, заподіяти шкоду чи залякати, яке має серйозні негативні наслідки для всіх учасників освітнього процесу. Серед причин булінгу в студентському середовищі виділяють компенсацію за невдачі, тиск оточуючих, недостатню увагу викладачів та протест проти правил. Найпоширеніші прояви серед старшої молоді – психологічне насильство (тиск, ігнорування, плітки). Опитування студентів Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка показало, що основною причиною булінгу є бажання самоствердитись, а найчастіше жертви стикаються з образливими прізвиськами та псуванням речей. | en_US |
| dc.publisher | Матеріали ювілейної Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти», присвяченій 100-річчю Київського кооперативного інституту бізнесу і права | en_US |
| dc.subject | булінг | en_US |
| dc.subject | цькування | en_US |
| dc.subject | студентське середовище | en_US |
| dc.subject | психологічне насильство | en_US |
| dc.subject | профілактика булінгу | en_US |
| dc.subject | наслідки булінгу | en_US |
| dc.title | Моделювання інноваційного освітнього простору ЗВО, вільного від насильства | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Моделювання інноваційного освітнього простору ЗВО.pdf | 2,73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.