Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБужина, Ірина-
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.contributor.authorІмерідзе, Максим-
dc.date.accessioned2025-11-14T11:23:10Z-
dc.date.available2025-11-14T11:23:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБужина І., Бивалькевич Л., Імерідзе М. Формування громадянської зрілості учнів закладів загальної середньої освіти засобами здоров’язбережувальних технологій // Дидактика, 2021. Вип. 1. С. 31-35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11793-
dc.description.abstractХарактеристики громадянської зрілості учнів закладів загальної середньої освіти – це патріотизм, правосвідомість, політична освіченість, трудова активність, дотримання принципів здоров’язбереження, моральність. Здоров’язбережувальна поведінка учнів закладів загальної середньої освіти спрямована на саморозвиток та розвиток демократичного громадянського суспільства в Україні. Мета статті – проаналізувати проблему необхідності формування здоров’язбереження в учнів закладів загальної середньої освіти як складової громадянської компетентності.en_US
dc.publisherДидактикаen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectгромадянська зрілістьen_US
dc.subjectвсебічно розвинена особистістьen_US
dc.subjectучні закладів загальної середньої освітиen_US
dc.titleФормування громадянської зрілості учнів закладів загальної середньої освіти засобами здоров’язбережувальних технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бивалькевич_Формування громадянської зрілості.pdf277,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.