Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБужина, Ірина-
dc.contributor.authorБивалькевич, Леонід Мстиславович-
dc.contributor.authorМаксименко, Олена-
dc.date.accessioned2025-11-14T11:26:11Z-
dc.date.available2025-11-14T11:26:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБужина І., Бивалькевич Л., Максименко О. Актуальні проблеми професійної освіти європейських країн // Дидактика, 2023. Вип. 6-7. С. 35-42.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11794-
dc.description.abstractУ статті доведено існування сучасних європейських моделей професійної освіти: професійно-технічних шкіл; професійних центрів підготовки; традиційного учнівства; дуальна система, що поєднує навчання в навчальному закладі з навчанням на виробництві/фірмі; професійна підготовка на неформальних засадах. Обґрунтовано потребу європейських країн в коригуванні та збільшенні напрямів спеціальностей, за якими здійснюється професійна підготовка з урахуванням вимог економіки та виробництва. Доведено, що провідними тенденціями змін в професійній освіті є перехід від вузькопрофільної до більш фундаментальної підготовки. Обґрунтовано потребу в розподілі професійної освіти в ліцеях на три групи: загальноосвітні ліцеї; технологічні ліцеї; професійні ліцеї.en_US
dc.publisherДидактикаen_US
dc.subjectсистема професійної освіти європейських країнen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectінновації в професійній освітіen_US
dc.titleАктуальні проблеми професійної освіти європейських країнen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бивалькевич_Актуальні проблеми професійної освіти.pdf342,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.