Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11795
Назва: Технологічний концепт розвитку професійної компетентності майбутніх учителів
Автори: Лілік, Ольга Олександрівна
Носовець, Наталія Михайлівна
Бивалькевич, Леонід Мстиславович
Ключові слова: педагогічні технології
майбутні вчителі
заклади вищої освіти
професійна компетентність
професійна підготовка
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Лілік О., Носовець Н., Бивалькевич Л. Технологічний концепт розвитку професійної компетентності майбутніх учителів // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2023. Вип. 24 (180). С. 176-181.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – схарактеризувати місце і роль сучасних педагогічних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів. Методологія. У процесі наукового пошуку використано комплекс різних методів, які забезпечили вірогідність і об'єктивність дослідження, зокрема: аналіз нормативноправової бази й наукової літератури – з метою визначення стану розробленості проблеми й перспектив її дослідження; зіставлення – для порівняння поглядів різних учених на проблему технологізації освітнього процесу в закладах вищої освіти; індукції та дедукції, систематизації й узагальнення – для формулювання висновків і рекомендацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11795
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лілік_Технологічний концепт розвитку.pdf520,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.