Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорчинський, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorСофілканич, М.І.-
dc.contributor.authorГорбенко, І.Ф.-
dc.date.accessioned2025-11-17T12:56:11Z-
dc.date.available2025-11-17T12:56:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГорчинський С. В., Софілканич М.І., Горбенко І.Ф. (2023). Якість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелекту // Академічні візії, Вип. 20. DOI: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8022979en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11812-
dc.description.abstractВ умовах активного технологічного розвитку більш доступними та простішими стають можливості отримання і поширення інформації, що має сильний вплив на розвиток освіти й науки як і у світі загалом, так і зокрема в Україні. У статті розглянуто сутність академічної доброчесності відповідно до законодавства України, основні види її порушення та відповідні покарання. З’ясовано, що від ефективності впровадження академічної доброчесності в навчальний простір залежить якість української освіти. Визначено, що зловживання використанням штучного інтелекту може бути порушенням етичних принципів наукових досліджень загалом та академічної доброчесності зокрема.en_US
dc.publisherАкадемічні візіїen_US
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_US
dc.subjectінновації в освітіen_US
dc.subjectцифровізація освітиen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleЯкість української освіти й академічна доброчесність: вплив застосування штучного інтелектуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горчинський_Якість української освіти.pdf248,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.