Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11822
Назва: Студентські творчі авторські лабораторії як форма професійного самовиховання студентів
Автори: Хоменко, Г.А.
Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: професійне самовиховання вчителя
студентські лабораторії
творчість
професійно-моральне самовиховання
трудове навчання
Дата публікації: 2005
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Хоменко Г.А., Пискун О.М. Студентські творчі авторські лабораторії як форма професійного самовиховання студентів // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 29: збірник. Чернігів, 2005. № 29. С. 52-54.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом активізувалися наукові пошуки в галузі самовдосконалення майбутніх учителів. Аналіз цих досліджень дозволяє виділити такі напрями: професійне самовиховання студентів у період педагогічної практики, особливості самовиховання аспірантів, педагогічне керівництво самовихованням студентів, професійно-моральне самовиховання майбутніх учителів. Під „професійним самовихованням вчителя” розуміють свідому діяльність майбутнього педагога, спрямовану на власну особистість з метою формування професійно значущих якостей, умінь та навичок, тобто створення самого себе як професіонала.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11822
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Студентські творчі авторські.pdf180,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.