Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11822| Назва: | Студентські творчі авторські лабораторії як форма професійного самовиховання студентів |
| Автори: | Хоменко, Г.А. Пискун, Оксана Миколаївна |
| Ключові слова: | професійне самовиховання вчителя студентські лабораторії творчість професійно-моральне самовиховання трудове навчання |
| Дата публікації: | 2005 |
| Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Хоменко Г.А., Пискун О.М. Студентські творчі авторські лабораторії як форма професійного самовиховання студентів // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Вип. 29: збірник. Чернігів, 2005. № 29. С. 52-54. |
| Короткий огляд (реферат): | Останнім часом активізувалися наукові пошуки в галузі самовдосконалення майбутніх учителів. Аналіз цих досліджень дозволяє виділити такі напрями: професійне самовиховання студентів у період педагогічної практики, особливості самовиховання аспірантів, педагогічне керівництво самовихованням студентів, професійно-моральне самовиховання майбутніх учителів. Під „професійним самовихованням вчителя” розуміють свідому діяльність майбутнього педагога, спрямовану на власну особистість з метою формування професійно значущих якостей, умінь та навичок, тобто створення самого себе як професіонала. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11822 |
| Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Студентські творчі авторські.pdf | 180,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.