Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11828Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пискун, Оксана Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T10:58:41Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T10:58:41Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Пискун О.М. Особистісний підхід у підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблеми [Електронне мережне наукове видання] : збірник наукових праць. Вінниця : ВДПУ, 2018. С. 10-13. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11828 | - |
| dc.description.abstract | Розкриваються основні теоретичні положення особистісно орієнтованої освіти співвідносно до професійної підготовки майбутнього вчителя. Визначаються та аналізуються провідні особистісні якості студента як суб’єкта навчальної діяльності (ступінь суб’єктності, характер смислоутворювальних мотивів, продуктивність навчання), а також вплив суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин на їх формування. Теоретичні висновки ілюструються результатами дослідно-експериментальної роботи, проведеної автором. | en_US |
| dc.publisher | Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблеми | en_US |
| dc.subject | особистість | en_US |
| dc.subject | суб’єкт навчання | en_US |
| dc.subject | суб’єкт-суб’єктні взаємовідносини | en_US |
| dc.subject | смислоутворювальні мотиви | en_US |
| dc.title | Особистісний підхід у підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Особистісний підхід у підготовці.pdf | 228,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.