Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-18T10:58:41Z-
dc.date.available2025-11-18T10:58:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПискун О.М. Особистісний підхід у підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблеми [Електронне мережне наукове видання] : збірник наукових праць. Вінниця : ВДПУ, 2018. С. 10-13.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11828-
dc.description.abstractРозкриваються основні теоретичні положення особистісно орієнтованої освіти співвідносно до професійної підготовки майбутнього вчителя. Визначаються та аналізуються провідні особистісні якості студента як суб’єкта навчальної діяльності (ступінь суб’єктності, характер смислоутворювальних мотивів, продуктивність навчання), а також вплив суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин на їх формування. Теоретичні висновки ілюструються результатами дослідно-експериментальної роботи, проведеної автором.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи : теорія, досвід, проблемиen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectсуб’єкт навчанняen_US
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні взаємовідносиниen_US
dc.subjectсмислоутворювальні мотивиen_US
dc.titleОсобистісний підхід у підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Особистісний підхід у підготовці.pdf228,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.