Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11847
Назва: Можливості використання проєктного методу при викладанні вебдизайну та вебпрограмування
Автори: Горчинський, Сергій Володимирович
Горчинська, Катерина Віталіївна
Ключові слова: вебдизайн
вебпрограмування
проєктний метод
цифрові технології
професійна підготовка
Figma
GitHub
командна робота
Дата публікації: 2025
Видавництво: Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали
Бібліографічний опис: Горчинський С.В., Горчинська К.В. Можливості використання проєктного методу при викладанні вебдизайну та вебпрограмування // Основні цілі стратегії сталого розвитку: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародного науково-практичного форуму, (м. Полтава, 24-25 версеня 2025 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2025. С. 224–226.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто можливості використання проєктного методу у процесі викладання дисциплін «Основи вебдизайну» та «Вебпрограмування» для студентів спеціальностей «Середня освіта (Технології)» та «Професійна освіта (Цифрові технології)». Обґрунтовано актуальність проєктного підходу в умовах цифровізації освіти та зростання потреби у фахівцях, здатних створювати сучасні вебпродукти. У роботі наведено структуру й етапи проєктного навчання: аналіз цільової аудиторії, створення мудбордів, прототипування у Figma, розробка вебсайтів із застосуванням HTML5, CSS3, JavaScript, тестування адаптивності та публікація результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11847
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горчинський_Можливості використання проєктного.pdf279,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.