Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-19T11:50:04Z-
dc.date.available2025-11-19T11:50:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПискун О.М. Сучасні підходи до відбору змісту підготовки вчителя трудового навчання у світлі ідей гуманізації освіти // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 37: збірник. Чернігів : ЧДПУ, 2006. С. 83-86.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11851-
dc.description.abstractАкценти у трудовій підготовці повинні переміститися від тренувального, фактично ремісничого навчання до формування творчої особистості учня, до інтелектуального наповнення усього змісту трудового навчання, створення реальних умов для реалізації індивідуальних можливостей кожного школяра. Їх автори виходили з того, що нова орієнтація змісту трудового навчання сприятиме подоланню поширеного сьогодні технократичного способу мислення, допоможе реалізації ідеї гуманізації та гуманітаризації освіти.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectгуманізація освітиen_US
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяen_US
dc.subjectтрудова підготовкаen_US
dc.titleСучасні підходи до відбору змісту підготовки вчителя трудового навчання у світлі ідей гуманізації освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Сучасні підходи до відбору.pdf186,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.