Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11854
Назва: Художньо-конструкторська підготовка як складова проектної компетентності майбутніх учителів трудового навчання
Автори: Завацький, С.В.
Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: професійна підготовка вчителів
художньо-конструкторська підготовка
проєктна діяльність
трудове навчання
Дата публікації: 2006
Видавництво: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Завацький С.В., Пискун О.М. Художньо-конструкторська підготовка як складова проектної компетентності майбутніх учителів трудового навчання // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. праць / редкол. : І.А. Зязюн (голова) та ін.]. Вип. 10. Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2006. С. 31-35.
Короткий огляд (реферат): Модернізація професійної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання повинна спиратись на принципи проектно-конструкційного підходу до змісту і кінцевої мети в освіті. Перш за все цей принцип вимагає оволодіння педагогами проектним підходом як дидактичним методом і засобом навчання. Тому зміст їхньої професійної освіти повинен бути збагачений та доповнений системною проектною діяльністю, як при вивченні дисциплін практико-орієнтованої підготовки, так і фундаментальної професійно-педагогічної та спеціальної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11854
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Художньо-конструкторська підготовка.pdf208,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.