Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11854| Назва: | Художньо-конструкторська підготовка як складова проектної компетентності майбутніх учителів трудового навчання |
| Автори: | Завацький, С.В. Пискун, Оксана Миколаївна |
| Ключові слова: | професійна підготовка вчителів художньо-конструкторська підготовка проєктна діяльність трудове навчання |
| Дата публікації: | 2006 |
| Видавництво: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць |
| Бібліографічний опис: | Завацький С.В., Пискун О.М. Художньо-конструкторська підготовка як складова проектної компетентності майбутніх учителів трудового навчання // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : [зб. наук. праць / редкол. : І.А. Зязюн (голова) та ін.]. Вип. 10. Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2006. С. 31-35. |
| Короткий огляд (реферат): | Модернізація професійної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання повинна спиратись на принципи проектно-конструкційного підходу до змісту і кінцевої мети в освіті. Перш за все цей принцип вимагає оволодіння педагогами проектним підходом як дидактичним методом і засобом навчання. Тому зміст їхньої професійної освіти повинен бути збагачений та доповнений системною проектною діяльністю, як при вивченні дисциплін практико-орієнтованої підготовки, так і фундаментальної професійно-педагогічної та спеціальної підготовки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11854 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Художньо-конструкторська підготовка.pdf | 208,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.