Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Г.А.-
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-21T07:49:29Z-
dc.date.available2025-11-21T07:49:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСТАЛь – інноваційна форма позанавчальної роботи студентів / Хоменко Г.А., Пискун О.М. // Трудова підготовка в закладах освіти. 2011. № 6(86). С. 22-25.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11873-
dc.description.abstractРеформування української системи освіти відбувається у відповідності до світових тенденцій, які встановлюють пріоритет творчого розвитку і формування компетентностей особистості. Відповідно до цього змінюються традиційні підходи до змісту трудового навчанні учнів. Діючі програми трудового навчання для основної школи та технологій для старшої школи характеризуються спрямованістю на реалізацію принципу варіативності. Вони складаються з інваріантних і варіативних модулів. Останні самостійно обирає вчитель у залежності від матеріально-технічної бази навчального закладу, власної фахової підготовленості, регіональних традицій та бажання учнів.en_US
dc.publisherТрудова підготовка в закладах освітиen_US
dc.subjectпозанавчальна робота студентівen_US
dc.subjectукраїнська система освітиen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectтворчий розвитокen_US
dc.titleСТАЛь – інноваційна форма позанавчальної роботи студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_СТАЛь – інноваційна форма.pdf175,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.