Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11875
Назва: Здатність до самоосвітньої діяльності як складова професійної компетентності майбутнього вчителя
Автори: Носовець, Наталія Михайлівна
Пискун, Оксана Миколаївна
Джевага, Григорій Васильович
Ключові слова: самоосвітня діяльність
самоосвіта
професіоналізм
майбутній вчитель
професійна компетентність
Дата публікації: 2021
Видавництво: III International Science Conference on E-Learning and Education. Lisbon
Бібліографічний опис: Носовець Н.М., Пискун О.М., Джевага Г.В. Здатність до самоосвітньої діяльності як складова професійної компетентності майбутнього вчителя // III International Science Conference on E-Learning and Education. Lisbon, Portugal, February 2-5, 2021. Р. 288-293.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі суспільство та науки розвиваються з великою швидкістю, більша частина нових знань і технологій втрачає свою актуальність, інформація швидко застаріває. Це стосується і формування професіоналізму майбутніх педагогів. Сьогодні, як правило, успішними та професійно компетентними педагогами стають люди, здатні до саморозвитку, самоосвіти, які вміють адаптуватися до нових реалій і приймати самостійні рішення. Гарний спеціаліст сьогодні вже завтра може стати не затребуваним. Для того, щоб залишатися професіоналом, необхідний постійний, безперервний процес самоосвіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11875
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Здатність до самоосвітньої діяльності.pdf226,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.