Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11875| Назва: | Здатність до самоосвітньої діяльності як складова професійної компетентності майбутнього вчителя |
| Автори: | Носовець, Наталія Михайлівна Пискун, Оксана Миколаївна Джевага, Григорій Васильович |
| Ключові слова: | самоосвітня діяльність самоосвіта професіоналізм майбутній вчитель професійна компетентність |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | III International Science Conference on E-Learning and Education. Lisbon |
| Бібліографічний опис: | Носовець Н.М., Пискун О.М., Джевага Г.В. Здатність до самоосвітньої діяльності як складова професійної компетентності майбутнього вчителя // III International Science Conference on E-Learning and Education. Lisbon, Portugal, February 2-5, 2021. Р. 288-293. |
| Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі суспільство та науки розвиваються з великою швидкістю, більша частина нових знань і технологій втрачає свою актуальність, інформація швидко застаріває. Це стосується і формування професіоналізму майбутніх педагогів. Сьогодні, як правило, успішними та професійно компетентними педагогами стають люди, здатні до саморозвитку, самоосвіти, які вміють адаптуватися до нових реалій і приймати самостійні рішення. Гарний спеціаліст сьогодні вже завтра може стати не затребуваним. Для того, щоб залишатися професіоналом, необхідний постійний, безперервний процес самоосвіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11875 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Здатність до самоосвітньої діяльності.pdf | 226,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.