Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885| Назва: | Роль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителів |
| Автори: | Нікітіна, Наталія Петрівна |
| Ключові слова: | критичне мислення інформаційні наративи маніпуляції пропаганда майбутні вчителі |
| Дата публікації: | 2023 |
| Видавництво: | Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріали |
| Бібліографічний опис: | Нікітіна Н. Роль інформаційних наративів у формуванні критичного мислення майбутніх учителів // Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації: матеріали Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю, (м. Чернігів, 30 трав., 2023р.). Чернігів: НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 127-128 |
| Короткий огляд (реферат): | Аналізуються та узагальнюються наукові розвідки щодо формування критичного мислення. Досліджується роль і вплив інформаційних наративів на свідомість молодої людини. Військова агресія росії оприявнила інформаційний сель дезінформації та маніпулятивних практик пропаганди, яка стрімко змінює методи і впливи. Освітнє середовище повинне впроваджувати курси, що формуватимуть стійкі навички критичного мислення, інтелектуальну гнучкість, осмислене читання тощо в майбутніх педагогів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11885 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Нікітіна_Роль інформаційних наративів.pdf | 160,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.