Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11889
Назва: Словникова робота на уроках української мови як чинник підвищення інтелекту учнів початкової школи
Автори: Нікітіна, Наталія Петрівна
Ключові слова: словникова робота
інтелектуальний розвиток
початкова школа
комунікативна компетентність
лексичний запас
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації : матеріали
Бібліографічний опис: Нікітіна Н. Словникова робота на уроках української мови як чинник підвищення інтелекту учнів початкової школи // Мова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 22-23 листопада 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 40-42.
Короткий огляд (реферат): Словникова робота в початковій школі є ключовою для розвитку інтелекту та мовної компетентності учнів. Систематичне поповнення лексичного запасу допомагає дітям краще розуміти поняття й формувати зв’язні висловлювання. Недостатня увага до лексики та вплив цифрових технологій знижують мовний рівень школярів. Використання різноманітних вправ — синоніми, антоніми, фразеологізми, сенкани — активізує мислення та творчу діяльність. Регулярна словникова робота сприяє формуванню інтелектуальних здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11889
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна_Словникова робота на уроках.pdf448,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.