Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11891Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Петренко, С.М. | - |
| dc.contributor.author | Мехед, Д.Б. | - |
| dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T10:49:35Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T10:49:35Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Петренко С. М., Мехед Д. Б., Мехед О. Б. Цифрові інструменти моніторингу та менторингу в роботі з обдарованою молоддю у створенні інклюзивного простору розвитку її потенціалу // Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали VІ Міжнародної науковопрактичної онлайн-конференції (Київ, 22–28 жовтня 2025 року) / упоряд.: М. С. Гальченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2025. С. 883-889. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11891 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються можливості використання технологій віртуальної (VR) та доповненої реальності (AR) у процесі розвитку дослідницьких компетентностей обдарованих учнів і студентів. Проаналізовано переваги інтерактивних середовищ для стимулювання креативного мислення, просторової уяви та експериментальних навичок. Визначено роль VR/AR-платформ у формуванні міждисциплінарних зв’язків і 884 мотивації до наукової діяльності. Підкреслено значення цифрових інструментів у створенні інклюзивного простору розвитку потенціалу обдарованої молоді в контексті світових освітніх тенденцій. | en_US |
| dc.publisher | Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали | en_US |
| dc.subject | обдарованість | en_US |
| dc.subject | віртуальна реальність | en_US |
| dc.subject | доповнена реальність | en_US |
| dc.subject | дослідницькі компетентності | en_US |
| dc.subject | інклюзивний простір | en_US |
| dc.subject | креативність | en_US |
| dc.subject | освітні технології | en_US |
| dc.title | Цифрові інструменти моніторингу та менторингу в роботі з обдарованою молоддю у створенні інклюзивного простору розвитку її потенціалу | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Мехед_Цифрові інструменти моніторингу.pdf | 396,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.