Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900
Назва: Рефлексивна рамка авдиторного заняття як інструмент активізації суб'єктності в здобувачів освіти в студентоцентрованому освітньому середовищі
Автори: Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: студентоцентрований підхід
суб'єктність студента
рефлексія
освітнє середовище
рефлексивна рамка заняття
Дата публікації: 2025
Видавництво: Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : матеріали
Бібліографічний опис: Притулик Н.В. Рефлексивна рамка авдиторного заняття як інструмент активізації суб’єктності в здобувачів освіти в студентоцентрованому освітньому середовищі // Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2025. С.31-33.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені розвитку студентоцентрованого підходу у вищій освіті через створення рефлексивного середовища під час організації авдиторних занять. Авторка обґрунтовує поняття «рефлексивна рамка авдиторного заняття» і пропонує структурований підхід, що інтегрує рефлексію студентів як необхідну умову суб'єктного підходу на всіх етапах вивчення навчальної дисципліни. У тезах зазначаються структурні етапи такої рефлексивної рамки, наводяться дані щодо її ефективності для підвищення мотивації та активності студентів, розвитку їхньої професійної ідентичності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Притулик_Рефлексивна рамка авдиторного заняття.pdf468,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.