Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900| Назва: | Рефлексивна рамка авдиторного заняття як інструмент активізації суб'єктності в здобувачів освіти в студентоцентрованому освітньому середовищі |
| Автори: | Притулик, Наталія Валеріївна |
| Ключові слова: | студентоцентрований підхід суб'єктність студента рефлексія освітнє середовище рефлексивна рамка заняття |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : матеріали |
| Бібліографічний опис: | Притулик Н.В. Рефлексивна рамка авдиторного заняття як інструмент активізації суб’єктності в здобувачів освіти в студентоцентрованому освітньому середовищі // Стратегії та практика організації освітнього процесу в умовах невизначеності: нові виклики та перспективи реалізації : матеріали ІІ Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2025. С.31-33. |
| Короткий огляд (реферат): | Тези присвячені розвитку студентоцентрованого підходу у вищій освіті через створення рефлексивного середовища під час організації авдиторних занять. Авторка обґрунтовує поняття «рефлексивна рамка авдиторного заняття» і пропонує структурований підхід, що інтегрує рефлексію студентів як необхідну умову суб'єктного підходу на всіх етапах вивчення навчальної дисципліни. У тезах зазначаються структурні етапи такої рефлексивної рамки, наводяться дані щодо її ефективності для підвищення мотивації та активності студентів, розвитку їхньої професійної ідентичності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11900 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Притулик_Рефлексивна рамка авдиторного заняття.pdf | 468,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.