Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11914| Назва: | Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках технологій засобами цифрових інструментів |
| Автори: | Аніщенко, Д. Пискун, Оксана Миколаївна |
| Ключові слова: | навчально-пізнавальна діяльність учні урок технологій цифрові технології освітній процес |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення: матеріали |
| Бібліографічний опис: | Аніщенко Д., Пискун О., Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках технологій засобами цифрових інструментів // Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення: матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції (Чернігів, 11 квітня 2024 р.) / [редкол. : Носовець Н., Белан Т., Пискун О., Джевага Г., Горелько Д.]. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 81-83. |
| Короткий огляд (реферат): | Сьогодні цифрові технології стали невід’ємною частиною нашого життя – від зручних мобільних додатків до інноваційних методів навчання в школах. Вони активно проникають у сферу освіти, тим самим революціонізуючи її і відкриваючи безліч нових можливостей. Так, сучасні цифрові технології урізноманітнюють форми і методи навчання і виховання; роблять освітній процес можливим, навіть за відсутності безпосереднього контакту вчителя й учня; підвищують ступінь наочності навчального матеріалу; розширюють якість і доступність різних джерел інформації; раціоналізують і прискорюють процес вивчення навчального матеріалу; збагачують коло уявлень учнів, задовольняють їх допитливість, якнайповніше відповідають науковим і культурним інтересам і запитам учнів; роблять доступним для сприйняття учнів такий матеріал, який без цифрових засобів є недоступним; активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють свідомому засвоєнню матеріалу, розвивають мислення, просторову уяву, уважність, спостережливість; створюють емоційне відношення учнів до інформації; забезпечують можливість інтерактивної взаємодії всіх учасників навчального процесу; є засобом заохочення учнів до навчання в ігровій формі; є засобом розвитку творчих здібностей учнів, а також засобом контролю і корекції, оцінювання і реєстрації навчальних досягнень учнів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11914 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Пискун_Активізація навчально-пізнавальної діяльності.pdf | 222 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.