Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11914
Назва: Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках технологій засобами цифрових інструментів
Автори: Аніщенко, Д.
Пискун, Оксана Миколаївна
Ключові слова: навчально-пізнавальна діяльність
учні
урок технологій
цифрові технології
освітній процес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення: матеріали
Бібліографічний опис: Аніщенко Д., Пискун О., Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках технологій засобами цифрових інструментів // Актуальні проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення: матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції (Чернігів, 11 квітня 2024 р.) / [редкол. : Носовець Н., Белан Т., Пискун О., Джевага Г., Горелько Д.]. Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2024. С. 81-83.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні цифрові технології стали невід’ємною частиною нашого життя – від зручних мобільних додатків до інноваційних методів навчання в школах. Вони активно проникають у сферу освіти, тим самим революціонізуючи її і відкриваючи безліч нових можливостей. Так, сучасні цифрові технології урізноманітнюють форми і методи навчання і виховання; роблять освітній процес можливим, навіть за відсутності безпосереднього контакту вчителя й учня; підвищують ступінь наочності навчального матеріалу; розширюють якість і доступність різних джерел інформації; раціоналізують і прискорюють процес вивчення навчального матеріалу; збагачують коло уявлень учнів, задовольняють їх допитливість, якнайповніше відповідають науковим і культурним інтересам і запитам учнів; роблять доступним для сприйняття учнів такий матеріал, який без цифрових засобів є недоступним; активізують пізнавальну діяльність учнів, сприяють свідомому засвоєнню матеріалу, розвивають мислення, просторову уяву, уважність, спостережливість; створюють емоційне відношення учнів до інформації; забезпечують можливість інтерактивної взаємодії всіх учасників навчального процесу; є засобом заохочення учнів до навчання в ігровій формі; є засобом розвитку творчих здібностей учнів, а також засобом контролю і корекції, оцінювання і реєстрації навчальних досягнень учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11914
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пискун_Активізація навчально-пізнавальної діяльності.pdf222 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.