Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1194
Назва: | Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти |
Автори: | Кисла, Оксана Федосіївна Коваль, Вікторія Олександрівна |
Ключові слова: | підготовка педагогічних кадрів наступність дошкільна освіта початкова освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць |
Бібліографічний опис: | Кисла О. Ф., Коваль В. О. Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип. 26 (1-2019). Ч. 2. С. 266-271. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито проблему підготовки педагогічних кадрів на засадах ступеневої освіти, визначено наукові аспекти наступності дошкільної та початкової освіти, виокремлено основні проблеми і напрями реалізації принципу наступності між ЗДО і початковою школою. Значна увага зосереджена на необхідності підготовки педагогічних кадрів до реалізації принципу наступності, удосконалення змісту освіти, підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної та початкової освіти відповідно до вимог принципу наступності; формування професійних компетентностей майбутніх педагогів, здатності до самоосвіти впродовж життя, прагнення до професійного зростання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1194 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.pdf | 156.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.