Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12005
Назва: Постать Пауля Наторпа у фокусі досліджень іспанських освітян у першій третині ХХ століття
Автори: Гаврилюк, С.М.
Ключові слова: Пауль Наторп
іспанські освітяни
соціальна педагогіка
соціальне виховання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій та суспільних трансформацій: збірник тез
Бібліографічний опис: Гаврилюк С. М. Постать Пауля Наторпа у фокусі досліджень іспанських освітян у першій третині ХХ століття // Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій та суспільних трансформацій: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Рівне, 28 листопада 2025 р.). Рівне: ЦФЕНД, 2025. C. 18–19.
Короткий огляд (реферат): Пауль Наторп (Paul Gerhard Natorp) (1854–1924) – німецький філософ, приналежав до Марбурзької школи неокантіанства. Його праці тематично й проблемно охоплювали історію філософії, логіку, психологію й соціальну педагогіку. Вивчивши концептуальні положення теорії соціальної педагогіки Пауля Наторпа, іспанський педагог, викладач права Гранадського університету Фернандо дель Ріо Урруті (Fernando del Rio Urruti) (1879–1949) констатував, що соціальна педагогіка має особливе призначення – надати поштовху розвитку спільноти; досягти усвідомлення закону, який визначає чисту волю цієї спільноти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12005
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилюк_Постать Пауля Наторпа.pdf177,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.