Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205
Назва: Експериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ
Автори: Коваль, Вікторія Олександрівна
Погасій, І. О.
Ключові слова: екологічна компетентність
компетентнісний підхід
майбутні вчителі початкової школи
форми і методи навчання
метод проектів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Збірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУ
Бібліографічний опис: Коваль В. О., Погасій І. О. Експериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУ. Херсон, 2018. №85. С. 108–111.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню актуальної проблеми, що пов’язана з формуванням екологічної ком- петентності в умовах інноваційного освітнього процесу. На основі вивчення досвіду вітчизняних і за- рубіжних науковців проаналізовано сутність понять «компетентність» та «екологічна компетентність». Розкрито особливості формування екологічної компетентності учнів майбутнім учителем початкової школи. Визначено методи та форми навчальної діяльності, що сприяють реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі під час вивчення предметів природничого циклу. Експериментально до- сліджено стан екологічної компетентності майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
707.pdf546.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.