Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205
Назва: | Експериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ |
Автори: | Коваль, Вікторія Олександрівна Погасій, І. О. |
Ключові слова: | екологічна компетентність компетентнісний підхід майбутні вчителі початкової школи форми і методи навчання метод проектів |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Збірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУ |
Бібліографічний опис: | Коваль В. О., Погасій І. О. Експериментальне дослідження стану екологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в контексті НУШ. Збірник наукових праць «Педагогічні науки» ХДУ. Херсон, 2018. №85. С. 108–111. |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено вивченню актуальної проблеми, що пов’язана з формуванням екологічної ком- петентності в умовах інноваційного освітнього процесу. На основі вивчення досвіду вітчизняних і за- рубіжних науковців проаналізовано сутність понять «компетентність» та «екологічна компетентність». Розкрито особливості формування екологічної компетентності учнів майбутнім учителем початкової школи. Визначено методи та форми навчальної діяльності, що сприяють реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі під час вивчення предметів природничого циклу. Експериментально до- сліджено стан екологічної компетентності майбутніх фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1205 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
707.pdf | 546.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.