Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:13:41Z-
dc.date.available2020-03-26T19:13:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М. Методика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення / Ю.М. Лимар // Inovativny vyskum v oblasti vzdelavania a socialnej prace (Sladkovicovo, 10-11 marca 2017). Sladkovicovo : Visoka skola Danubius, 2017. P. 174-176.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1244-
dc.description.abstractПроаналізовано передумови виникнення синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку: соціально обумовлені та органічні. Окреслено основні напрями соціально-виховної роботи вихователя дошкільного навчального закладу з корекції синдрому негативного самопред’явлення у дітей дошкільного віку. Закцентовано на основному принципі соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явлення: приділяти увагу дитині тоді, коли вона поводиться добре; не приділяти уваги – якщо дитина поводиться погано. Обґрунтовано необхідність забезпечення дитині можливості реалізації властивої їй демонстративності шляхом залучення її до творчих видів діяльності, а також участі в різноманітних святкових заходах.en_US
dc.publisherVisoka skola Danubiusen_US
dc.subjectпсихологічний синдромen_US
dc.subjectнегативне самопред’явленняen_US
dc.subjectдемонстративністьen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.titleМетодика соціально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку з синдромом негативного самопред’явленняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.