Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.contributor.authorТополь, Євгенія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:16:17Z-
dc.date.available2020-03-26T19:16:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М. Особливості роботи вихователя закладу дошкільної освіти з дітьми з неповних сімей / Ю. М. Лимар, Є. В. Тополь // Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (30 листопада – 1 грудня 2018 р., м. Київ). У 2-х частинах. Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. Ч. 2. С. 28-30.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1245-
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність проблеми роботи вихователя з дітьми з неповних сімей в сучасному суспільстві. Розкрито особливості роботи вихователя закладу дошкільної освіти з дітьми з неповних сімей. Проаналізовано результати бесід з вихователями закладів дошкільної освіти. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури та досвіду роботи вихователів-практиків виокремлено рекомендації вихователям закладів дошкільної освіти щодо роботи з дітьми з неповних сімей: врахування індивідуальних особливостей, потреб та інтересів дитини; налагодження довірливих взаємовідносин з дитиною; турбота про фізичне та психічне здоров’я дитини; ефективна взаємодія з батьками дитини.en_US
dc.publisherГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»en_US
dc.subjectнеповна сім’яen_US
dc.subjectдитина дошкільного вікуen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.titleОсобливості роботи вихователя закладу дошкільної освіти з дітьми з неповних сімейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.