Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1246
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:18:32Z-
dc.date.available2020-03-26T19:18:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛимар Юлія. Підготовка майбутніх учителів до реалізації педагогіки партнерства / Ю.Лимар // Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти : матеріали ІІІ всеукр. наук.-практ. конф. м. Бердянськ, 18 вер. 2019 р. Бердянськ : БДПУ, 2019. С. 129-134.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1246-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність використання діалогічних, інтерактивних, проблемних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. Зокрема філософського діалогу, розробленого і описаного в працях Хельског Хансен Ґюро (Норвегія). Описано досвід впровадження діалогічних філософських вправ під час вивчення теми «Педагогіка партнерства». Проаналізовані результати спостереження за роботою студентів та результати виконання ними рефлексивних вправ свідчить, що використання філософських вправ у процесі фахової підготовки майбутніх учителів сприяє розвитку в студентів навичок аналітичного й критичного мислення; комунікативних умінь; уміння аргументовано висловлювати власну думку, відстоювати її; уміння приймати точку зору іншої людини; уміння уникати або конструктивно вирішувати конфліктні ситуації.en_US
dc.publisherБердянський державний педагогічний університетen_US
dc.subjectпедагогіка партнерстваen_US
dc.subjectсуб’єкти освітнього процесуen_US
dc.subjectфілософський діалогen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до реалізації педагогіки партнерстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.