Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лимар, Юлія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T19:20:44Z | - |
dc.date.available | 2020-03-26T19:20:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Лимар Ю. М. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження / Ю.М.Лимар // International scientific conference «Modernization of the educational system : world trends and national peculiarities» : Conference proceedings, February 22th, 2019. Kaunas : Izdevnieciba «Baltija Publishing». P. 452-454. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження для виявлення індивідуальних особливостей дітей раннього та дошкільного віку. Описано особливості використання діалогічних вправ (за методикою Хельског Хансен Ґюро (Норвегія) у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження. Проаналізовані процес і результати впровадження цих вправ свідчать, що їх використання сприяє поглибленню знань та критичному розумінню студентами сутності, особливостей планування, проведення, фіксування та аналізу результатів спостереження за дітьми дошкільного віку; формуванню у студентів компетентності для культури демократії, а саме: здатності цінувати людську гідність та права людини, цінувати культурну багатоманітність; повагу, громадянську свідомість, навички автономного навчання, аналітичного і критичного мислення, навички слухати та спостерігати, навички співпраці, навички вирішувати конфлікти, емпатію. | en_US |
dc.publisher | Izdevnieciba «Baltija Publishing» | en_US |
dc.subject | метод науково-педагогічниго дослідження | en_US |
dc.subject | спостереження | en_US |
dc.subject | філософський діалог | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження.pdf | 401.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.