Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:20:44Z-
dc.date.available2020-03-26T19:20:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛимар Ю. М. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження / Ю.М.Лимар // International scientific conference «Modernization of the educational system : world trends and national peculiarities» : Conference proceedings, February 22th, 2019. Kaunas : Izdevnieciba «Baltija Publishing». P. 452-454.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1247-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження для виявлення індивідуальних особливостей дітей раннього та дошкільного віку. Описано особливості використання діалогічних вправ (за методикою Хельског Хансен Ґюро (Норвегія) у процесі підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження. Проаналізовані процес і результати впровадження цих вправ свідчать, що їх використання сприяє поглибленню знань та критичному розумінню студентами сутності, особливостей планування, проведення, фіксування та аналізу результатів спостереження за дітьми дошкільного віку; формуванню у студентів компетентності для культури демократії, а саме: здатності цінувати людську гідність та права людини, цінувати культурну багатоманітність; повагу, громадянську свідомість, навички автономного навчання, аналітичного і критичного мислення, навички слухати та спостерігати, навички співпраці, навички вирішувати конфлікти, емпатію.en_US
dc.publisherIzdevnieciba «Baltija Publishing»en_US
dc.subjectметод науково-педагогічниго дослідженняen_US
dc.subjectспостереженняen_US
dc.subjectфілософський діалогen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.titleПідготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.