Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1248
Назва: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Ключові слова: метод науково-педагогічниго дослідження
спостереження
філософський діалог
рефлексія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Лимар Ю. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження / Ю.М.Лимар // Інновації в початковій освіті : проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ.конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. С. 114-117.
Короткий огляд (реферат): Розкрито можливості спостереження як методу науково-педагогічного дослідження у виявленні індивідуальних особливостей дітей молодшого шкільного віку. Описано особливості використання діалогічних вправ (за методикою Хельског Хансен Ґюро (Норвегія) у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання спостереження як методу науково-педагогічного дослідження. Проаналізовані процес і результати впровадження цих вправ свідчать, що їх використання сприяє поглибленню знань та критичному розумінню студентами сутності, особливостей планування, проведення, фіксування та аналізу результатів спостереження за молодшими школярами; формуванню у студентів компетентності для культури демократії, а саме: здатності цінувати людську гідність та права людини, цінувати культурну багатоманітність; повагу, громадянську свідомість, навички автономного навчання, аналітичного і критичного мислення, навички слухати та спостерігати, емпатію, навички співпраці, навички вирішувати конфлікти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1248
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.