Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:27:55Z-
dc.date.available2020-03-26T19:27:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М. Підготовка майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школі / Ю.М.Лимар // Педагогічна освіта: теорія і практика : збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип.25 (2-2018). Ч. 2. Кам’янець-Подільський, 2018. С. 180-185.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1249-
dc.description.abstractВизначено сутність, компоненти, показники, стан готовності майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школі. Описано систему підготовки майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей під час лекційних, практичних занять, виконання самостійної роботи, проходження педагогічної практики, роботи над курсовим проектом на основі компетентністного та діяльнісного підходів.en_US
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectранкова зустрічen_US
dc.subjectготовність до проведення ранкових зустрічейen_US
dc.subjectділова граen_US
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до проведення ранкових зустрічей у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.