Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T19:37:01Z-
dc.date.available2020-03-26T19:37:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛимар Ю.М. Прийоми стимулювання творчої активності дошкільників і молодших школярів / Ю.М. Лимар // Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 160-річчю від дня народження С.Ф. Русової. Чернігів : Десна Поліграф, 2016. С. 102-104.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1252-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність створення максимально сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу кожної дитини, її самореалізації у різних видах діяльності. Описано прийоми стимулювання творчої активності дітей, які можна використовувати на заняттях у ЗДО і на уроках у початковій школі: стимулювання зацікавленості, творчого інтересу; створення ситуацій емоційного переживання; прийом відкриття; створення ситуацій з можливістю вибору; використання запитань, які стимулюють процеси мислення вищого рівня; розвивальні ігри.en_US
dc.publisherДесна Поліграфen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectтворча активністьen_US
dc.subjectстимулюванняen_US
dc.subjectприйомиen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.titleПрийоми стимулювання творчої активності дошкільників і молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.