Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаревич, Анастасія Віталіївна-
dc.contributor.authorЛимар, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-26T21:13:01Z-
dc.date.available2020-03-26T21:13:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМакаревич А. В., Лимар Ю. М. Психолого-педагогічні умови підготовки дітей до навчання в Новій українській школі як наукова проблема А.В.Макаревич, Ю.М.Лимар // Молодий вчений : зб. наук. праць. 2019. Вип. 8/72. С. 63-67.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1254-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі наукової розробки оптимальних психолого-педагогічних умов підготовки дітей до навчання в Новій українській школі. На основі аналізу основних нормативних документів в галузі дошкільної освіти і співставлення їх зі стратегічними положеннями Нової української школи доведено необхідність наукового обґрунтування та запровадження ідеї трансформації та якісного оновлення процесу підготовки дошкільників до наступного життєвого етапу згідно з сучасними тенденціями в загальній освіті. Визначено пріоритетні напрями вдосконалення навчально-розвивальної роботи закладів дошкільної освіти щодо підготовки вихованців до навчання у шкільних умовах. Сформульовано психолого-педагогічні умови підготовки дітей до навчання в Новій українській школі.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectпідготовка дітей до навчанняen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови підготовки дітей до навчання в Новій українській школі як наукова проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.