Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергунова, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-03-27T11:22:18Z-
dc.date.available2020-03-27T11:22:18Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВергунова В.С. Мотиваційний компонент підготовки майбутніх вчителів початкових класів до музично-естетичного виховання школярів // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наук. праць. / за заг. ред.. акад. АПН України Євнуха М.Б., уклад.: О.В.Михайличенко. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2008. Вип. 35 С. 64 – 66.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1286-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості підготовки вчителів початкових класів до музично-естетичного виховання учнів як невід'ємної складової їх фахової підготовки. Підкреслено роль мотивації самостійної музично-освітньої діяльності студентів у цьому процесі.en_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectсамостійна музично-освітня діяльністьen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.titleМотиваційний компонент підготовки майбутніх вчителів початкових класів до музично-естетичного виховання школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.