Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291
Назва: | Методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтва |
Автори: | Вергунова, Валерія Сергіївна |
Ключові слова: | досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва особистість методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика» |
Бібліографічний опис: | Вергунова В. С. Методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтва. Збірник наукових праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». Вип. 11 Кам’янець-Подільский : Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2012. С. 221-225. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва як особистісної якості музиканта-педагога. Дається характеристика філософсько-естетичних, психологічних, педагогічних та музикознавчих поглядів щодо сутності означеного феномену. Підкреслюється його роль у становленні особистості майбутнього вчителя музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтва.pdf | 441.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.